sobota, 2 listopada 2013

Ahri - Lisica o Dziewięciu Ogonach

W odróżnieniu od innych lisów, które przemierzały lasy Ionii, Ahri zawsze czuła niezwykłą więź z otaczającym ją magicznym światem; więź, która mimo to, była niekompletna. W głębi ciągle czuła, że skóra, w której przyszło jej się urodzić, nie pasowała do niej i marzyła, że pewnego dnia stanie się człowiekiem. Jej cel zdawał się nieosiągalny, do dnia, kiedy nagle znalazła się na polu ludzkiej bitwy. Była to obmierzła scena, ziemia pokryta była ciałami rannych i umierających żołnierzy. Jeden z nich pociągał ją szczególnie: zakapturzony mężczyzna, z którego szybko uciekało życie, otoczony słabnącym polem magii. Zbliżyła się do niego a coś w niej przyciągało ją do niego w sposób, którego nie rozumiała. Esencja jego życia wniknęła w nią, pełna niewidocznych drobin magii. Odczucie było odurzające i przytłaczające. Gdy jej zaduma minęła, z rozkoszą uświadomiła sobie, że jest zmieniona. Jej lśniące białe futro zniknęło, a ciało było smukłe i kształtem przypominało ciała żołnierzy, leżące nieopodal.
Mimo że jej postać wydawała się ludzka, wiedziała, że transformacja nie była kompletna. Będąc przebiegłym stworzeniem, przystosowała się do zwyczajów społeczeństwa ludzi i używała swojego daru, by uwodzić niczego niepodejrzewających mężczyzn. Odurzeni jej kuszącym wdziękiem, byli bezbronni, dlatego z łatwością pochłaniała esencję ich życia. Karmienie się ich żądzami przywiodło ją bardzo blisko spełniana marzeń, ale im więcej życia pochłaniała, tym dziwniejsze uczucie żalu poczynało się w niej odzywać. Miała wątpliwości co do czynów, które nigdy nie sprawiały jej problemu, gdy była lisem. Zrozumiała, że nie jest w stanie przezwyciężyć wyrzutów sumienia swojej rozwijającej się moralności. W poszukiwaniu rozwiązania, Ahri znalazła się w Institute of War, domu najbardziej uzdolnionych magów w Runeterrze. Zaproponowali jej zachowanie człowieczeństwa, pod warunkiem że nie będzie czynić innym krzywdy i podejmie służbę w League of Legends.
Jej umiejętności to:
Kradzież Esencji - Ahri otrzymuje ładunek Kradzieży Esencji kiedy trafi wroga zaklęciem (maksymalnie: 3 ładunki na zaklęcie). Po osiągnięciu 9 ładunków następne zaklęcie Ahri uleczy ją o 2 (+1 × poziom)(+9% mocy umiejętności) punkty zdrowa za każdego trafionego wroga.
Zwodnicza KulaAhri wypuszcza swoją kulę, która następnie wraca do niej i zadaje obrażenia magiczne w drodze do celu i nieuchronne obrażenia, kiedy wraca.
OgnikiAhri wypuszcza trzy ogniki. Po chwili namierzają się na pobliskich wrogów (priorytet mają bohaterowie), zadając obrażenia magiczne. Kolejne ogniki, które trafią ten sam cel zadają 70% obrażeń.
UrokAhri przesyła buziaka, który zadaje obrażenia magiczne i rzuca urok na pierwszego wroga, którego napotka na swojej drodze, dzięki czemu podchodzi on do niej całkiem bezbronny oraz spowolniony o 50%. Dodatkowo przez 6 sekund Ahri zadaje trafionemu celowi zwiększone obrażenia magiczne o 20%.
Widmowa SzarżaAhri skacze do przodu i wystrzeliwuje pociski esencji w stronę 3 pobliskich wrogów (priorytet mają bohaterowie), zadając obrażenia magiczne. Widmowej Szarży można użyć do 3 razy w ciągu 10 sekund, zanim zacznie się odnawiać.


Klasyczna Ahri 



Ahri z Dynastii


Ahri Północy


Ahri Lisiego Ogona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz